Blog Mr.docenta :)

Blog Poniżej zamieszczona jest lista wszystkich wpisów w moim blogu. Wystarczy kliknąć na tytuł, aby przejść do wybranej notki.

2008-06-30
10:09
Małopolski piknik lotniczy (komentarzy: 163)
W piątek czytałem na Wyborczej artykuł na temat Małopolskiego Pikniku Lotniczego. Kilka lat temu widziałem zdjęcia znajomego z tej imprezy - w zasadzie to mi się spodobało, no ale wtedy już było za późno, żeby to zobaczyć.

Teraz o mały włos zapomniałbym - szczęśliwie brat zadzwonił w .. zobacz całość
2008-06-16
23:47
Powitanie zimy 2007 - film (komentarzy: 16)
Długi czas od ostatniego wpisu.. wiele się od tej pory wydarzyło. W tej chwili jednak zamieszczam to co najważniejsze - sześcio-minutowy film będący wspomnieniem z wędrówki po Gorcach, Pieninach i Beskidzie Sądeckim w listopadzie 2007 roku.. a było pięknie - zobaczcie sami - koniecznie z dźwiękiem! .. zobacz całość
2008-02-09
16:07
Spacer po Gorcach oraz Wielka wyprz ;) (komentarzy: 18)
To już chyba ostatnie zdjęcia z roku 2004. Doskonale - mogę w końcu przenieść się dalej. Tym razem krótka relacja z jednodniowego wypadu w Gorce.

Gorczańska panorama

A poza tym "wielka wyprz" - czyli wyprzedaż 18 numerów Taternika z naszej bogatej kolekcji:

2008-02-01
00:47
Krakowskie fotografowanie (komentarzy: 9)
Udało mi się ostatnimi czasy pożyczyć od znajomego Tokinę 12-24 f/4 oraz Nikkora 50 1.4... Pierwszego dnia (wraz z Tokiną) odwiedziliśmy z JUBIm kilka krakowskich uliczek.. drugiego dnia - już samemu - sprawdzałem różnice między Nikkorem 50 1.8 a 1.4.. nie będę ich opisywał aby nie wdawać się w dysk.. zobacz całość
2008-01-19
20:50
Pożegnianie z Metysówką (komentarzy: 3)
Tym razem nie relacja a kilka moich wspomnień związanych z Metysówką..

Metysówka

zapraszam do podróży w przeszłość ;) tutaj
2008-01-13
10:46
Śmierć misia z Doliny Bystrej (komentarzy: 23)
Wielu z nas jeszcze bardzo dobrze pamięta historię sprzed kilku miesięcy, kiedy to kilku turystów zamordowało małego niedźwiedzia w Dolinie Chochołowskiej. Dla przypomnienia proponuję przeczytać artykuł w Tygodniku Podhalańskim.

Zdjęcie zapożyczone z http://wiadomosci.wp.pl
2008-01-12
19:39
Relacja i galeria ze Szpiglasowej Przełęczy, lato 2005 (komentarzy: 3)
Trzecia relacja i galeria z rzędu.. cały czas do przodu - dobry początek nowego roku :)

Dolina Pięciu Stawów Polskich

Zapraszam Was wszystkich do oglądania galerii i czytania relacji: tutaj.. zobacz całość
2008-01-11
13:18
Zmarł Edmund Hillary (komentarzy: 30)
Edmund Hillary 29 maja 1953 zdobył - jako pierwszy człowiek w historii - wraz z Szerpą Tenzingiem Norgayem, szczyt Mount Everest (8848 m).

Jego słowa wypowiedziane po zejściu ze szczytu Everestu ("Załatwiliśmy skurczybyka!") za pośrednictwem BBC usłyszał cały świat - z czego alpinista.. zobacz całość
2008-01-09
20:49
Relacje, galerie.. byle do przodu ;) (komentarzy: 2)
Już druga relacja wraz z galerią w ciągu kilku dni. Cały czas jestem daleko w przeszłości - jakieś 2-3 lata wstecz :) Mam nadzieję, że wystarczy sił i wytrwałości :D
No a już zupełnie poważnie - udało mi się dodać kolejną galerię wraz z mini - relacją. Tym razem opis kilkudniowego wypadu w Go.. zobacz całość
2008-01-05
13:05
Kozica.. w końcu ;) (komentarzy: 6)
W kwietniu 2006 roku byłem w Tatrach Wysokich - aby przywitać wiosnę oraz pochodzić coś wyżej w zimie :) Tutaj jest relacja: Tatry Wysokie: Świnica - 23 kwietnia 2006 oraz Krokusy na Toporowej Cyrhli i Wielkim Kopieńcu.

Na owym wypadzie wraz z JUBIm zdobywaliśmy Świnicę w zimowych war.. zobacz całość
2007-12-23
00:09
Choinka (komentarzy: 2)
No i mamy już choinkę :) Podczas gdy Agnieszka ją ubierała ja czaiłem się z aparatem ;) A z filtrem gwiazdkowym można otrzymać ciekawe efekty - zresztą sami zobaczcie :)

Choinka w całej okazałości

Wariacje choinkowe I

Wariacje choinkowe II

2007-12-19
21:45
IKEA może się schować ;) (komentarzy: 7)
W ramach przygotowań do świąt od dłuższego czasu próbowałem czymś zapełnić puste ramki i antyramy.. z różnym efektem - zdjęć dużo, ale gorzej z pomysłem, wyborem.. projektant wnętrz ze mnie żaden - najchętniej wrzuciłbym na każdą ścianę wielką panoramę i pustą przestrzeń dopełnił wszelkimi zdjęciami.. zobacz całość
2007-12-05
20:41
Mikołajki (komentarzy: 7)
Jutro mikołajki. Z tej okazji przyniosłem do domu.. tablet graficzny :) Działa doskonale. Jest to tablet WACOM, model Intuos GD 0608 R - lecz nie USB a zwykły COM :) Oto i on w akcji:

pisak do komputera - yesplisverimacz

Agnieszka szczęśliwa - jak to napisała - "pisak d.. zobacz całość
2007-12-04
22:37
Mała defraudacja - Slik U7700 (komentarzy: 1)
Dziś dokonałem małej defraudacji.. oto i ona: Statyw SLIK U 7700
Jako, iż ostatni statyw (który zabrałem JUBIemu) dożył swych ostatnich dni (rozkład rozpoczął gdy trącił go wiatr na wschodzie na Małej Rawce w Bieszczadach jesienią 2005 roku) tak też już żywcem nie było jak robić zdjęć po nocy.. zobacz całość
2007-12-03
16:24
Awaria (komentarzy: 6)
Dziś w pracy rekompilowałem php - ażeby sobie ułatwić życie chciałem przegrać coś od siebie z serwera na serwer firmowy.. Wystawiłem więc do katalogu publicznego paczuszkę zawierającą kilka bibliotek, ściągnąłem ją z serwera firmowego, a później już na moim serwerze szybkie rm -rf page_public/... dł.. zobacz całość
2007-12-02
22:36
Panoramy sferyczne - pierwsze próby (komentarzy: 24)
Jakiś czas temu zacząłem się interesować panoramami 360 stopni - czyli sferycznymi. Dość ciekawa sprawa - za pomocą takiej panoramy można przedstawić wybraną sytuację dokładnie tak jak miała ona miejsce - czyli wejść na szczyt czy przełęcz, zrobić i... już możecie oglądać :)

Niestety .. zobacz całość
2007-12-01
13:30
Wielkie prace ;) (komentarzy: 14)
W ten weekend w końcu zabieram się do pracy nad rozbudową kilku opcji w stronie. Jako, że siedzę obecnie nad kilkoma serwisami, tak też zdecydowałem się upiec kilka pieczenie na jednym ogniu... w końcu zrobię jakiś bardziej rozbudowany system blogowy, moją prywatną galerię i.. chyba tyle.
2007-11-16
13:35
Nikon Universcale (komentarzy: 9)
Wpadł mi w rękę (dzięki Koniu) link do czegoś takiego jak Nikon Universcale. Co to takiego? Hmm.. ciężko to określić - raczej lepiej zobaczyć samemu :)

Sami autorzy piszą: ""We are able to view all entities, from the microworld to the universe, from a single persp.. zobacz całość
2007-11-07
11:53
Drobna reaktywacja (komentarzy: 13)
Wyjazdowo: Uff - już z powrotem. Z Agnieszką przesiedzieliśmy w Gorcach i Beskidzie Sądeckim 5 dni - boski wypad. Dużo wędrowania, przywitanie zimy.. po prostu idealnie :) A teraz już wracamy do codziennych obowiązków. Gdy tylko Agnieszka siądzie do zdjęć to będzie je można oglądnąć w naszej galerii.. zobacz całość
2007-07-06
11:50
Niemożliwe? A jednak.. (komentarzy: 3)
Wielu było zaskoczonych, wielu nie mogło uwierzyć, a wielu też się cieszyło tym, iż w końcu.. Owszem - w końcu i na zawsze ;) A mowa o tym, co kryje się na tym zdjęciu.. Serdecznie zapraszam Was wszystkich do oglądania galerii z mojego i Agnieszki ślubu i przyjęcia rodzinnego - a tam kotlet, uśmiech.. zobacz całość
2007-06-13
12:51
Nowe Mapy Online (komentarzy: 3)
Dziś wiele zmian w mapach on-line. Po pierwsze - sporo nowych pozycji. Z wydawnictwa Compass mamy:OrawaPodhale, SpiszPieniny, polskie i słowackieJezioro CzorsztyńskieTatry Wysokie i BielskieTatry ZachodnieBieszczady, część zachodnia Bieszczady, część wschodnia

Ponadto mapy Ziemia Kłod.. zobacz całość
2007-05-14
11:43
Nowe zdjęcie na PlFoto.com i OnePhoto.net (komentarzy: 2)
Tatry WysokieTatry Wysokie z podejścia pod Kopę Kondradzką. Majówka 2007. Nikkor 24-85.Kopiec Mariacki ;)Sobota wielkanocna, kilka minut po 12. U stóp kościoła Mariackiego w Krakowie wielki świąteczny stół i święcenia koszyków. Na górze.. piękne widoki :) Kopiec Kościuszki oraz wieża południowa kośc.. zobacz całość
2007-05-09
15:35
Reaktywacja relacji ;) (komentarzy: 8)
W końcu ruszyło się w dziale relacji z wypadów w góry :) Co prawda wyryp tak jak zapowiadałem - o wiele mniej już - ale istotnie teraz się je przeżywa mocniej :) Od ostatniej relacji - tj. Świnicy zimą (która to notabene wisiała na stronie głównej ponad pół roku) minęło już sporo czasu. W międzyczas.. zobacz całość
2007-04-17
10:49
Nowe Mapy Online (komentarzy: 2)
Dziś dwie nowe mapy pasm górskich oraz coś nowego - mapy miast - te drugie uznałem za przydatne przy planowaniu wędrówek po naszych górach (dlatego też wybrałem tylko te miasta, które istotnie albo znajdują się wśród pasm górskich albo mają jakiś związek z górami).

Nowe mapy pasm górs.. zobacz całość
2007-02-20
23:01
Nowe Mapy Online (komentarzy: 2)
W sekcji Mapy Online dodałem trzy nowe mapy: Bieszczady archiwalnie, Bieszczady wersja 2 oraz Tatrzański Park Narodowy - wersja zimowa. Zapraszam do przeglądania: mapy online... zobacz całość
2007-02-08
11:23
Nowy układ i wygląd menu (komentarzy: 1)
Zmieniłęm troszkę menu na stronie - podobnie jak nagłówek i stopkę. To pewnie początek szerszych zmian graficznych - stary układ już nie był taki jaki być powinien :) Nie obiecuję, iż zmiany się pojawią już teraz czy zaraz - znając życie to będzie raczej długotrwały proces :)
Ale tak to już .. zobacz całość
2007-01-03
14:12
Zaginął Maciu (komentarzy: 12)
W Warszawie 30 grudnia 2006 zaginął nasz znajomy z Red Dragona i forum GODIA Maciek MARCZAK. Ma 25 lat - ostatnio widziano go w Warszawie. Oto jego zdjęcie oraz link do strony z większą ilością informacji:

Bylibyśmy bardzo zobowiązani gdyby.. zobacz całość
2006-12-19
10:30
Nowe zdjęcie na PlFoto.com i OnePhoto.net (komentarzy: 1)
Hawrań i MurańHawrań i Murań w trakcie wschodu. Sierpień 2006. Fuji Superia 200, Nikon F80. Nikkor 80-200 f3,5-5,6 (łapane bliżej 200). Piękne te nasze Tatry... (no może nie nasze, ale.. ;) )Mój profil na PlFoto.comMój profil na OnePhoto.net.. zobacz całość
2006-12-18
14:39
Grań Tatr Zachodnich (komentarzy: 1)
No i tak w końcu do tego doszło. Temat, który mnie męczył od długiego czasu.. czas się za niego zabrać :) Więcej informacji tutaj: grań tatr zachodnich (planowane wypady)... zobacz całość
2006-12-04
23:26
Wiewiór z Ice Age :) (komentarzy: 3)
Ktoś podesłał mi kolejny filmik z wiewiórem z Epoki Lodowcowej zatytułowany No Time for Nuts. Muszę przyznać, że tego nie widziałem - jest genialny :)

[zobacz film].. zobacz całość
2006-10-27
12:53
Koniec sezonu wspinaczkowego. (komentarzy: 33)
Niestety - ile się dało naciągnąć tyle naszego. W Tatrach Halny od kilku dni - po nim pewnie zmiana pogody i opady śniegu. Czas na podsumowanie sezonu - a działo się bardzo wiele.. :)

(Tutaj - na wstępie - od razu chciałbym wytłumaczyć koszmarną jakość filmów zamieszczonych poniżej. B.. zobacz całość
2006-10-09
12:28
Jesień, jesień, jesień ach to ty... (komentarzy: 14)
Nadchodzi jesień. Powoli wracają obowiązki - nie żeby ich przez wakacje nie było. Praca na okrągło w końcu. Ale teraz nadchodzą znów zajęcia na uczelni.. Słowem coraz mniej czasu na cokolwiek. Jeszcze niedawno podsumowywałem akcję "zima" czyli cotygodniowe wypady w góry. Jednak rok temu mogłem sobie.. zobacz całość
2006-07-04
18:06
Nowe zdjęcia na OnePhoto.net (komentarzy: 13)
Prawie jak HimalajePiękny masyw Błyszcza. Zdjęcie robione z pola śnieżnego obok Zadniego Ornaku. Nikon F301, Nikkor 28-85, polar standard, Skan ze slajdu, Velvia 50.Krokusy na Wielkim KopieńcuSezon krokusowy 2006, Wielki Kopieniec. W tle Tatry Wysokie, Nikon F301, Nikkor 28-85, polar standard. Velvi.. zobacz całość
2006-06-20
13:10
Nowa relacja w sekcji Wspinaczka (komentarzy: 2)
W sekcji Wspinaczka dodałem nową relację wraz ze zdjęciami. Opisuje ona wspin wraz z Frogiem w Bramie Bolechowickiej, który miał miejsce 15 czerwca 2006 roku. Poniżej fotka wykonana przez Froga (docent kontra Poetyka Lunatyka):

Cała relacja oraz galeria znajdują się tu.. zobacz całość
2006-06-19
16:05
Nowe Mapy Online (komentarzy: 13)
W sekcji Mapy Online dodałem trzy nowe mapy: Tatry i podtatrze (dwie częsci: zachodnia i wschodnia) oraz Okolice Bielska Białej. Zapraszam do przeglądania: map online... zobacz całość
2006-05-07
19:47
Wstępniak do galerii krokusów w Tatrach (kwiecień 2006) (komentarzy: 12)
Tak jak w poprzednim blogu informowałem - tak i teraz powoli realizuję obietnice.. Fotki wywołane i poskanowane - czas na ich obróbkę i dokończenie galerii. Póki co prezentuję.. może nie strikte krokusowe zdjęcie, ale dość.. nietypowe.. :) Gil w Krokusach :D

A sama rel.. zobacz całość
2006-04-24
14:53
Świnica zimą prawie zdobyta - Krokusy złapane w obiektyw :) (komentarzy: 9)
Świnica zaliczona. Prawie. Było "męsko". Krokusy złapane w niejeden kadr. Przepiękne widoki. Póki co tylko relacja - bez fotek. Zapraszam tutaj.

2006-04-19
13:20
Nowe zdjęcia na PlFoto.com i OnePhoto.net (komentarzy: 6)
Do jutra.. :)Zachód słońca, Smerek na Połoninie Wetlińskiej Bieszczady, listopad 2005 roku. Skan z negatywu, Fuji Superia 200, Nikon F301, Nikkor 28-85, filtr polaryzacyjny Hoya standard. Zdjęcie wykonane ze statywu.OczekiwanieSmerek na Połoninie Wetlińskiej (Bieszczady). Chwila odpoczynku w drodze .. zobacz całość
2006-04-14
15:22
Nowe zdjęcia na PlFoto.com i OnePhoto.net (komentarzy: 1)
Bo nowy dzień wstaje..Wschód słońca z Małej Rawki (Bieszczady). Widoczne Bukowe Berdo, Szeroki Wierch, Tarnica.. Listopad 2005 roku. Nikon F301, Nikkor 28-85, filtr polaryzacyjny HOYA standard, skan z negatywu FUJI Superia. Zdjęcie wykonane ze statywu.Gdzieś w niebieSkan z negatywu, Nikon F301, Nikk.. zobacz całość
2006-04-12
15:48
Wstępniak do notatki z Tatr Zachodnich (Zadni Ornak, 09 kwietnia 2006) (komentarzy: 4)
Kolejny weekend, ciągle w górach :) Prognozy pogody były idealne - stąd też pomysł na Tatry. W sobotę o 23 dotarliśmy do schroniska na Hali Ornak.. o 4 nad ranem wyszliśmy robić wschód z Ornaku.. spóźniliśmy się oczywiście. Dalej niewyspani, zmęczeni.. w zasadzie to dotoczyliśmy się pod Zadni Ornak .. zobacz całość
2006-03-29
10:44
Nowe zdjęcie na PlFoto.com i OnePhoto.net (komentarzy: 6)
Chwila kontemplacjiPo całym dniu fotografowania oraz po zakończeniu się przedstawienia zachodu słońca nastał czas błogiej kontemplacji tego co ujrzeliśmy owego dnia. Skan z negatywu, Nikon F301, Nikkor 28-85, filtr polaryzacyjny standard HOYA, Fuji Superia 200. Zdjęcie wykonane na zboczach Smreka w .. zobacz całość
2006-03-21
13:58
Wstępniak do relacji ze szkolenia śnieżno - lawinowego. (komentarzy: 2)
W ostatni weekend (tj.18-19) u stóp Babiej Góry (a dokładniej na Markowych Szczawinach oraz pod Przełęczą Brona) odbyło się szkolenie lawinowe organizowane przez sekcję Babiogórską GOPR. Nauczyliśmy się wiele, imprezowaliśmy srogo oraz poznaliśmy kolejnych wspaniałych ludzi.. :) Niebawem wrzucę jaki.. zobacz całość
2006-03-21
13:50
Wstępniak do notatki z wypadu na Rycerzową (komentarzy: 13)
Wpadłem na pomysł, iż od dziś relacje będę pisał jedynie odnośnie wyjazdów, na których faktycznie działo się bardzo wiele i jest o czym pisać. Z całej reszty będę skrobał jedynie notatki - w każdej z nich jednak będą zawarte podstawowe wiadomości przydatne dla wielu osób - czyli log z wyprawy, trasa.. zobacz całość
2006-03-14
11:58
No i mamy zdjęcia :) (komentarzy: 2)
Niesamowite - po ponad roku wywołałem w końcu 1/3 rolek z róznych wypadów w różne miejsca. Mamy tu Bieszczady jesienią, Pasmo Policy czy Radziejowej zimą, Tatry Zachodnie zimą, imprezę wigilijną, Gorce itd - jest tego na prawdę dużo. Teraz muszę jednak napisać silnik do strony obsługujący galerię zd.. zobacz całość
2006-03-08
12:03
Himalajski tryptyk Piotra Pustelnika (komentarzy: 7)
W połowie marca wyrusza wyprawa, której celem jest zdobycie trzech ośmiotysięczników. Piotr Pustelnik podejmie wyzwanie w towarzystwie Piotra Morawskiego, Dona Bowie oraz Petera Hamora. Obok Cho Oyu i Broad Peak alpiniści będą forsować Annapurnę.

Informację zaczerpnąłęm z portalu e-go.. zobacz całość
2006-03-06
00:32
Wstępniak do relacji z Doliny Kościeliskiej oraz Kasiny Wielkiej (4-5.03.2006) (komentarzy: 19)
No i niestety pogoda nam w weekend nie dopisała. W sobotę 4 marca zebraliśmy się rano do Kasiny Wielkiej sprawdzić jak tam się stok trzyma. Istotnie - ma się bardzo dobrze. Tutaj zamieszczam filmik ze zjazdu na desce na stoku w Kasinie Wielkiej - wykonałem go przywiązując aparat do nogi :) docent-4_.. zobacz całość
2006-03-03
11:28
Manu Chao na Heineken Open'Er Festival 2006 (komentarzy: 36)
Już wiadomo, że kolejnym wykonawcą na Heineken Open'Er Festival 2006 będzie Manu Chao. Nieźle.. Ale to nadal nie jest to czego oczekuję po tegorocznej edycji openera. Wiemy, że w tym roku zagra również Placebo. Ale nadal nic nie wiadomo na temat elektroniki.. A to jest w zasadzie ta część festiwalu.. zobacz całość
2006-02-28
16:19
Mój pierwszy górski wpis w Wikipedii :) (komentarzy: 10)
Heh nie mogłem się długo zebrać do tego aby w końcu coś od siebie dodać na temat gór do polskiej Wikipedii. Ale jednak stało się - utworzyłem drobny zalążek artykułu o Wołowcu. Byłem tam już tyle razy ostatnimi czasy, iż w zasadzie mogłem ze spokojnym sumieniem skrobnąć kilka słów czy wrzucić kilka .. zobacz całość
2006-02-28
13:30
Wstępniak do relacji z Tatr Zachodnich (25-26 luty 2006) (komentarzy: 10)
Miały być Beskidzkie weekendy - tak jak wspominałem w planowanych wypadach. Ale jako, iż nie dopisało towarzystwo na Beskidy a poza tym pogoda była na tyle niezła, iż można się było załadować w Tatry, jednak wylądowałem znów w schronisku w dolinie Chochołowskiej. Było to w sobotę po południu. Następ.. zobacz całość
2006-02-27
22:45
The Prodigy w spodku! (komentarzy: 5)
Niesamowite - w zasadzie grupa, na której się wychowałem, muzyka, która jako jedna z niewielu nigdy mi nie przeszła i nadal regularnie jej słucham od ponad 9 lat.. Po prostu spełnienie jednego z kilku koncertowych marzeń :D Udało się zaliczyć Fatboy Slima, Faitheless, Underworld.. teraz przychodzi .. zobacz całość
2006-02-24
13:03
Wstępniak do relacji z sylwestra na Niemcowej (komentarzy: 2)
Jako, że jeszcze fotek nei wywołałem takowo też nie ma jeszcze relacji. Ale za to jest zdjęcie z pociągu, w którym było piwo oraz krótki filmik ze zjazdu na sankach .

A w skrócie: w tym roku sylwestrowałem się z JUBIm i ludźmi z Niemcowej (a sporo ich było..). Rozpoczęliśmy na Jaworzy.. zobacz całość
14:11
Moja galeria na franciszkanie.pl (komentarzy: 1)
Hehe bardzo przyjemnie jest ujrzeć swoją galerię zdjęć na innej stronie - a już w szczególności na takiej jak http://franciszkanie.pl :)

Uchylę rąbka tajemnicy - zdjęcia znalazły się tam dzięki mojemu ojcu =] Dzięki :D.. zobacz całość
13:54
Google Page Creator (komentarzy: 9)
Niesamowite - wielki moloch Google uruchomił kolejną instytucję - tym razem nazywa się Google Page Creator. Służy ona do prostego tworzenia swoich stron internetowych. Dla laika sprawa rzeczywiście warta zainteresowania.

Aby jednak założyć swoją stronę trzeba mieć wcześniej założone k.. zobacz całość
11:59
Wstępniak do relacji z Pasma Policy (komentarzy: 2)
Oj dawno to było - podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 2006. Wybrałem się z Frogiem i Ailem na Halę Krupową z Zawoi w celu wrzucenia do orkiestrowej skarbonki kilku złociszy.. a działo się wiele. Niestety na razie brak czasu na rozpisanie szerokiej relacji - podobnie wygląda sprawa z wywoł.. zobacz całość
11:25
Page Rank 4 :D (komentarzy: 2)
W końcu się udało - po 3,5 miesiącach indeksowania strony, kombinowania i oczekiwania przyznano mi Page Ranka - i to nie byle jakiego bo 4 :) Nie jest to bardzo wiele, ale na początek mi wystarczy. Na podstronkach mam PRa 3,2 zazwyczaj. Ehh - C'est la vie :)

A dla nie wiedzących czym .. zobacz całość